Ulogujte seRegistrujte se
 

Kako početi sa fizičkom aktivnošću

Ako se do sada nisi bavila sportom, kreni od nule. Za početak, kupi trenerku i patike koje ćeš koristiti samo na treninzima. Osmisli male rituale kojih ćeš se pridržavati, oni će ti obezbediti preko potrebnu doslednost u tvojim sportskim avanturama.

Kako početi sa fizičkom aktivnošću

<p style="text-align: justify;">

<span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;">Ako se do sada nisi bavila sportom, kreni od nule. Za početak, kupi trenerku i patike koje će&scaron; koristiti samo na treninzima. Osmisli male rituale kojih će&scaron; se pridržavati, oni će ti obezbediti preko potrebnu doslednost u tvojim sportskim avanturama.</span></span></p>

<p style="text-align: justify;">

<span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;"><img alt="" src="http://content.beomedia.com/media/images/runnninginfield.jpg" style="width: 640px; height: 427px; margin-top: 5px; margin-bottom: 5px;" /></span></span></p>

<p style="text-align: justify;">

<span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;">Jednom kada si već prelomila da ti je fizička aktivnost neophodna, budi istrajna. Za početak može&scaron; da se kondiciono pripremi&scaron; tako &scaron;to će&scaron; svaki dan odvojiti po sat vremena za &scaron;etnju. To će te lagano i bezbolno pripremiti za ono &scaron;to te čeka na vežbama, bilo da si se opredelila za aeorobik, jogu, pilates, ples, ili pak ne&scaron;to drugo.<br />

Raspitaj se da li u kraju ima&scaron; zanimljive ponude. Bilo bi poželjno da ne mora&scaron; da gubi&scaron; puno vremena na odlazak na vežbe. U dana&scaron;nje vreme, fitnes sale niču kao pečurke posle ki&scaron;e, pa ne bi trebalo da ima&scaron; pote&scaron;koća u pronalaženju neke blizu tvog mesta stanovanja.</span></span></p>

<p style="text-align: justify;">

<br />

<span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;">Ako živi&scaron; u Beogradu, jo&scaron; jedna od prednosti je i činjenica da ima dosta ponuda u pola cene preko sajtova kao &scaron;to su Grupovina, Kolektiva, Popusti, i slično. Potraži, sigurno će&scaron; naći ne&scaron;to ba&scaron; po tvom ukusu, ali i po meri tvog novčanika.</span></span></p>

<p style="text-align: justify;">

<br />

<span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;">Dobro razmisli kakva vrsta vežbanja ti najvi&scaron;e prija, i u kom pravcu idu tvoja interesovanja. Ples je recimo zanimljiv i dinamičan, joga opu&scaron;ta i smiruje, pilates ima sličan učinak, dok aerobik nabija žestok ritam. Izaberi &scaron;ta god te čini srećnom, jer ako napravi&scaron; pogre&scaron;an izbor, osećaće&scaron; se bezveze i na kraju će&scaron; odustati.</span></span></p>

<p style="text-align: justify;">

<br />

<span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;">Kada donese&scaron; odluku o tome &scaron;ta zaista želi&scaron; da vežba&scaron;, vreme je da uđe&scaron; u salu i suoči&scaron; se sa svojim najvećim strahovima. Vežba nije bauk, i uskoro će&scaron; shvatiti da te ona ispunjava, i da se oseća&scaron; bolje posle svakog treninga. Na kraju će&scaron; uhvatiti sebe kako s nestrpljenjem očekuje&scaron; sledeći termin.</span></span></p>

<p style="text-align: justify;">

<br />

<span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;">Ipak, da ne bi prebrzo odustala, nemoj da se preforsira&scaron;. Preterano angažovanje na prvim treninzima može ti doneti samo neprijatnu upalu mi&scaron;ića koju će&scaron; donekle sanirati andolom, ali ne sasvim. Oslu&scaron;kuj svoje telo i njegove mogućnosti, da ti se ne bi osvetilo.</span></span></p>

<p style="text-align: justify;">

<br />

<span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;">&Scaron;to vi&scaron;e stiče&scaron; kondiciju, povećavaj trajanje i intenzitet vežbanja.</span></span></p>

<p style="text-align: justify;">

<br />

<span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;">Nemoj da se obeshrabi&scaron; ako kilogrami ne nestaju onom brzinom kojom bi ti želela &ndash; taj vi&scaron;ak se nije stvorio preko noći, pa ne može tako brzo ni nestati. Za sve je potrebno vreme. Dobra vest je to &scaron;to će te vežbanje sigurno navesti i da se zdravije hrani&scaron;, i to je sjajna stvar za tvoje op&scaron;te zdravlje i kondiciju.</span></span></p>

<p style="text-align: justify;">

<br />

<span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"><span style="font-size: 14px;">Posle nekog vremena može&scaron; uvesti neke nove vežbe u svoj program, čisto da razbije&scaron; monotoniju. Trudi se da i van fitnes sale bude&scaron; aktivna &ndash; umesto &scaron;to ide&scaron; autobusom, radije pe&scaron;ači kada je reč o kraćim destinacijama, penji se pe&scaron;ice a ne liftom, kupi rolere ili bicikl, pa kreni u prirodu sa dru&scaron;tvom.<br />

Srećan početak vežbanja!</span></span></p>



Podeli na Facebook-u

objavljen: 2013-05-13

pregleda:

ključne reči: telo zdravlje saveti fizicka aktivnost vezbe sport fitnes